Minder dan een week te gaan!

1 juni 2014 - Zeist, Nederland

Jaja, we hebben minder dan een week te gaan! Volgende week zaterdag gaan we richting Duitsland.

We zijn al aardig voorbereid en hebben afgelopen dagen de reisapotheek aangevuld met reispillen (nog nooit ziek geweest op een boot, maar met zoveel bootreizen op het programma willen we geen risico nemen!), melatonine (voor Marianne om in slaap te vallen; dat valt niet mee als het niet donker wordt weet ze uit ervaring!), imodium, anti-muggenmiddelen, en andere zaken.

We kijken elke dag wel een paar keer op de diverse webcams. Die van de Noordkaap (is inmiddels gerepareerd (zie ons vorige verslagje) en de sneeuw daar is in rap tempo aan het verdwijnen. Kijk met ons mee: http://nordkapp.livecam360.com/cam3/flash/main.php. Het weer op de diverse lokaties is wisselend, maar tot nu toe overwegend goed (zonnig!). We hopen niet dat het mooie weer op is, als wij er zijn :-)

Nog 2 dagen werken en dan kunnen we rustig thuis alles voorbereiden.

1. Ernst:
    1 juni 2014
    Helemaal leuk dit! Gaan jullie zeker volgen. We zagen al dat jullie ook in Finland, Rovaniemi aandoen. Zijn wij ook geweest, hahaha alleen maar een tussenstop hoor! Maar goed, werk ze nog die laatste dagen!
  2. Arie en Annie groen:
    1 juni 2014
    Hallo Fred en Marianne,
    We gaan jullie zeker volgen op jullie reis.
    Veel plezier en alvast bedankt dat we met jullie mee mogen genieten.
    Groetjes
    Arie en Annie.
  3. Leo:
    2 juni 2014
    Leuk, we gaan jullie zeker volgen! Lekker mee genieten.
    Groet
    Greet
  4. Margreet en Cor:
    Hallo Fred en Marianne,
    We gaan zeker meegenieten van jullie reis.
    Veel plezier,
    Cor en Margreet
  5. Fam.Ducardus:
    2 juni 2014
    Wij zijn benieuwd hoe jullie reis gaat verlopen en kunnen jullie zo goed volgen !!!!!
  6. Fam.Ducardus:
    2 juni 2014
    Hoi Fred en Marianne,wij vinden het leuk om de reis thuis met jullie mee te beleven,geniet ervan.

Fam Ducardus
  7. Fam.Ducardus:
    2 juni 2014
    Wij vinden het leuk om op de hoogte te blijven en thuis mee te kunnen leven met jullie reis !!!!
  8. Ernst:
    9 juni 2014
    Vandaag tweede pinksterdag, jullie zullen dus al een eind op weg zijn.
    Hele goede veilige reis!!
    Groetjes, Angelika & Ernst.
  9. Ernst:
    9 juni 2014
    P.S. Als het goed is zijn jullie in Helsinki, bijna op de helft. Wij missen foto's en verhalen? Geen internet?