De laatste dagen van onze trip

20 september 2016 - Marche-en-Famenne, België

Zondag vetrokken we vanuit Millau naar Pouilly-sur-Loire. Langs bekende wegen met stops op bekende plekken, kwamen we eind van de middag in Pouilly aan bij ons vertrouwde wijnadres. De wijnen smaakten weer voortreffelijk en dus zijn we nu weer een stukje zwaarder. Overnachting was op ons al eveneens zeer vertrouwde adres in Pouilly. Maandag verder richting noorden. Mooi hoe het landschap verandert, van golvend naar vlak en bij onze slaapadres weer mooi golvend. We sliepen in Colombey-les-deux-Eglises alweer op een adres waar we al eens eerder waren. Hele gezellig ingerichte kamers in een serie verbouwde schuren. Het restaurant van dit hotel bevind zich in de oude koeienstal, maar gelukkig kregen we iets anders te eten dan de koeien vroeger! En vandaag kwam er dan een einde aan ons verblijf in Frankrijk, maar we genieten altijd nog even na in ons vetrouwde Marche-en-Famenne in de Belgische Ardennen. Zo hoeven we nog niet helemaal afscheid te nemen. Morgen naar huis!