De laatste dagen

1 juli 2015 - Zeist, Nederland

Op zondag vetrokken we uit Millau met stralend weer en nog steeds hoge temperaturen. Het landschap veranderde van bergen en kloven naar meer golvend. Eind van de middag waren we in Pouilly-sur-Loire, waar we bij onze vaste wijnproducent weer heerlijke flessen Pouilly en Sancerre hebben geproefd en ingeslagen. In Pouilly geslapen. De volgende dag reden we via de druivenvelden van de Loire en golvende graanvelden naar de Champagnestreek. We hebben overnacht in de auberge waar we al een paar keer eerder waren (truffelboerderij). De een na laatste dag bracht ons naar Belgie, een hotel in Marche-en Famenne. Nog even genieten van de streek die ons zo na aan het hart ligt. En vanmiddag zijn we thuisgekomen. Veel mensen hadden ons verzocht een beetje mooi weer op te sturen of mee te nemen. We denken aan deze wensen voldaan te hebben! Wij zijn in elk geval blij nog even niet aan het werk te hoeven!

1. Arie en Annie groen:
    1 juli 2015
    Het was weer gezellig jullie reisverhalen te lezen. Nu nog afkicken van alsdan mooi's wat jullie beleeft hebben. Het mooie weer is in elk geval met jullie meegekomen. Alhoewel een betje minder mag ook wel.