Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
216

Over ons

Normaliter is Frankrijk bijna elk jaar ons reisdoel, maar ook Scandinavië en Finland hebben ons hart gestolen. In 1999 waren we in Finland, waar we 2 weken hebben rondgetrokken. In 2001 maakte we de reis door Noorwegen, die Fred zijn vader vlak voor zijn overlijden nog had uitgeschreven. In 2007 stond een trip door  (zuid) Zweden op het programma en in 2011 zijn we weer naar Noorwegen geweest. Onze reis naar de Noordkaap in juni 2014 staat ons nog helder voor de geest. We willen beslist terug naar het hoge noorden!

Over onze reis

Dit jaar is de keus gevallen op het noorden. Omdat we nieuwsgierig zijn naar een ander stukje Zweden gaat daar onze reis naar toe. We gaan via Kiel met de boot naar Oslo (die boot blijft een feestje!). Dan steken we schuin omhoog richting Zweden, doen Jämtland (onder Zweeds Lapland) aan om via de oostkust weer richting zuiden te gaan. Uiteraard slaan we een bezoek aan Agneta niet over en daarna gaan we weer via Oslo naar Kiel.

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

België, Cyprus, Denemarken, Duitsland, Egypte, Finland, Frankrijk, Griekenland, Israël, Italië, Kroatië, Luxemburg, Monaco, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Portugal, Rusland, Spanje, Tunesië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.