Op "familie"bezoek

15 juni 2017 - Kristinehamn, Zweden

Dinsdag begon de dag druilerig. We zijn naar Uppsala gereden, een universiteitsstad. Het weer leek op te klaren, maar helaas ging het na verloop van tijd toch flink regenen. En dan kan een stad nog zo gezellig zijn of mooie gebouwen hebben, dan is er toch vrij weinig aan. Na de lunch zijn we teruggereden naar Soderfors. En jawel, het weer knapte enorm op, dus toen we terugkwamen zijn we in Soderfors nog gaan wandelen. Het plaatsje bleek meer historie te hebben, dan wij hadden gedacht. Daar kwamen we achter dankzij de uitbater van ons hotel, die ons wat tips gaf.

Woensdag zijn we vertrokken uit Soderfors met stralend weer en was Kristinehamn onze volgende bestemming. Hier woont Agneta en zij had voor ons een hotel geboekt. We hebben gezellig bijgepraat. Ook vandaag was het weer goed en zijn we met Agneta op stap geweest. Eerst naar een grote supermarkt om wat Zweedse producten in te slaan (garnalensmeerkaas!). Daarna even in het centrum gewandeld en op visite geweest bij haar man Jorma, die helaas in een verpleeghuis zit. Vanavond zijn we met z'n drieen uit eten geweest en hebben we al weer afscheid van elkaar genomen. Morgen rijden we weer richting Oslo; we hebben een hotel vlakbij Oslo.

1. Arie en Annie groen:
    16 juni 2017
    Weer gezellig om te lezen!
  2. Agneta Bergquist-Hjalmar:
    16 juni 2017
    Rij heel goed en ik late van mij horen

groeten Agneta
  3. Clazien Groen:
    16 juni 2017
    Het is leuk om iets te horen van jullie.