Tot slot

20 juni 2017 - Zeist, Nederland

We hebben even niets van ons laten horen. Het internet in het hotel in Oslo was nogal instabiel. Dat was dan meteen de enige kritiek op dit verder waanzinnige hotel. Het lag in de heuvels buiten Oslo op een golfresort. Een houten pand van rond 1850 en alles ademde sjiek. Prachtige kamer, lekker eten en een geweldig ontbijt. Toen we aankwamen in Oslo regende het (dat lijkt bij ons te horen....), maar de volgende dag was het stralend weer. We zijn op tijd richting haven vertrokken en waren snel ingecheckt (dit keer geen upgrade). Het afvaren was met het mooie weer genieten en de rest van de bootreis ook. De volgende ochtend waren weer in Kiel, waar wat mooie tallships lagen vanwege de Kieler Woche. We waren relatief snel van boord, dus dachten snel thuis te zijn. Maar dat liep even anders. We kwamen van de ene file in de andere wegomleiding terecht. Wat een ellende. Even voorbij Bremen zijn we van de snelweg afgegaan en toen konden we eindelijk lekker doorrijden, ondanks dat het een binnenweg was. Uiteindelijk waren we dan toch 's avonds om iets over zessen thuis. De hoge temperaturen moedigden niet aan om even achter de computer te duiken voor een verslagje en wat foto's, maar het is nu dan toch gelukt. Gelukkig zijn we deze week nog vrij, niet verkeerd met dit weer. We kijken weer terug op een mooie trip naar Scandinavië. Het midden van Zweden vinden wij mooier dan het zuiden (bergachtiger) en de rust heeft ons weer aangenaam verrast. Dank voor het meelezen en reageren.

1. Brigitte:
    20 juni 2017
    Volgens mij een fijne vakantie gehad en inderdaad kunnen jullie deze week dan nog lekker genieten van het zomerse weer in Nederland!
  2. Ernst:
    21 juni 2017
    Zo, gelukkig weer veilig thuis! Wat een mooie reis, volgend jaar weer?
  3. Jolanda:
    21 juni 2017
    Ik heb weer mee mogen genieten van jullie mooie reis.
    Geniet nog even van de laatste vrije, zonnige dagen!
  4. Clazien Groen:
    23 juni 2017
    Zo jullie zijn veilig thuis.Jullie hebben een mooie rei gehad.even nagenieten